Cookie Consent by Free Privacy Policy website

 

Časté dotazy


Co můžu poslat a kam?

Můžete poslat kurýrní zásilky, tj. balíčky do 30 kg, zabalené v krabici. Kromě ČR posíláme také do těchto okolních států: Bulharsko, Chorvatsko, Maďarsko, Německo, Polsko, Rakousko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko a ostatních států EU. Podrobnější podmínky obsahu a velikosti balíku jsou popsány v obchodních podmínkách.

 

Jak mám připravit zásilku, aby jí kurýr převzal?

Naše zásilky realizuje společnost GLS. Je třeba dodržet podmínky správného zabalení zásilky, aby jí kurýr přijal. Doporučujeme se seznámit se stručným a přehledným průvodcem spravným balením.

 

Jaké jsou způsoby platby?

Zaplatit můžete výhradně skrze platební bránu PayU, a to několika způsoby: buď platební kartou nebo rychlým převodem přes internetbanking vybrané banky. Kompletní ceník naleznete zde.

 

V kolik hodin přijede kurýr?

Kurýři nejčastěji svážejí zásilky dopoledne, proto nejlepší je vyplnit Vaší adresu v zaměstnání, pokud se v tu chvíli budete nacházet s balíkem v zaměstnání.

 

Kdy můj balík dorazí příjemci?

V rámci ČR - za 2 dny. Pokud objednáte do 16:00, kurýr si pro balíček přijede následující pracovní den a doručí ho příjemci do dalšího pracovního dne. S opožděním o 1 den musíte počítat, pokud objednáváte po 16:00, o víkendu, nebo Vám do toho vleze státní svátek. Orientační časy doručení pro ostatní země:

  • Bulharsko - 4 dny
  • Chorvatsko - 4-5 dnů
  • Maďarsko - 1-2 dny
  • Německo - 2-3 dny
  • Polsko - 2 dny
  • Rakousko - 1-2 dny
  • Rumunsko - 3 dny
  • Slovensko - 1-2 dny
  • Slovinsko - 4-5 dnů

 

Můžu někde sledovat cestu svého balíku?

Ano, číslo balíku s odkazem na sledování zásilky obdržíte v druhém e-mailu po potvrzení objednávky (po 16:00 hodině). Budeme Vás postupně informovat e-mailem o přijetí objednávky, přijetí platby, o zpracování objednávky a předání kurýrovi. E-mail o připravované zásilce obdrží také příjemce zásilky. Platí i pro zahraniční zásilky.

Poslal jsem balík na dobírku. Kdy peníze dorazí na můj účet?

Peníze Vám odešleme do 10 dnů na účet zadaný u objednávky. Pořádně si zkontrolujte číslo účtu, protože v případě chybného čísla může dojít k opoždění vyplacení dobírky. Pokud si budeme vědomi skutečnosti, že je číslo chybné, pokusíme se s Vámi spojit, abychom jej opravili.

Můże adresát zaplatit dobírku kartou?

Ne, dobírku je třeba kurýrovi zaplatit v hotovosti. Upozorněte adresáta, aby si připravil nejlépe přesnou částku. 

Jak mohu reklamovat ztracený nebo poškozený balík?

Zákazník má možnost v případě poškození nebo ztráty balíku nahlásit tuto událost pracovníkovi zákaznického servisu (s uvedením čísla objednávky) na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Reklamace se podává písemnou formou. Zákaznický servis přijímá stížnosti, které prošetří a předá přepravní společnosti. (Zákaznický servis prošetří stížnosti a připomínky v nejkratší možné lhůtě, nejpozději však do 30 dnů od jejich podání.

Při předávání viditelně poškozeného balíku lze na žádost adresáta povolit přezkoumání balíku za přítomnosti doručujícího kurýra a poté je třeba sepsat s doručujícím kurýrem škodní zápis, ve kterém budou zapsána všechna relevantní zjištění potřebná pro případnou reklamaci. Tento doklad je základem pro uplatnění reklamace z titulu poškození balíku během přepravy. Pošlete jej jako přílohu k reklamaci na výše uvedenou adresu.

BALIK123.CZ poskytuje své služby jako zprostředkovatel přepravy, přičemž k přepravě zásilek využívá služby samostatných dopravců, jejichž činnost v plném rozsahu služby kontroluje a garantuje jejich kvalitu. BALIK123.CZ přebírá balíky uzavřené, neporušené, aniž by zkoumala jejich obsah a příjemci (adresátovi) je předává zavřené, neporušené a bez zkoumání jejich obsahu.